Intrebari frecvente

Ce benzina folosesc?

Nu vom lucra pe o masina ce ruleaza cu benzina cu CO 95 RON. Recomandam spre utilizare minim 98 RON.

Ce reprezinta Stage 1/2/3?

Stage 1 este un soft "generic" dezvoltat de MRC Tuning pentru o masina cu o configuratie standard, fara modificari.

Stage 2 este un soft "custom" pentru masini modificate, dezvoltat pentru acele modificari. Masina va fi verificata si ajustata sau modificata pentru a rula in conditii sigure. Asta include masini cu admisii si evacuari modificate folosind injectoarele si turbinele standard.

Stage 3 este un soft realizat "custom in timp real", necesitand multiple scrieri si verificari.

Stage 3 poate fi folosit pe o masina standard. Acesta este necesar masinilor cu modificari la debitmetre, injectoare, turbine.

Care este diferenta intre "ajustare soft" si "upgrade de soft"?

O ajustare a softului este necesara atunci cand masina a suferit modificari si softul trebuie verificat. Se pastreaza softul initial dar se pot ajusta diversi parametri (presiune/avans) sau dezactiva functii (admisie secundara/lambda/control clapete/sensibilitate pedala acceleratie, etc)

Un upgrade de soft este necesar atunci cand masina a suferit modificari ce necesita trecerea de la Stage 1 la Stage 2 sau Stage 3.

Cat costa o "ajustare de soft" sau un "upgrade de soft"?

O ajustare de soft este de obicei 200 EUR.

Un upgrade de soft la Stage 3 este pretul pentru Stage 3 cu 30% discount (include si timpul petrecut pe dyno). Va rugam sa ne contactati pentru o cotatie de pret.

Ce garantie imi oferiti?

Oferim garantie strict asupra softului. Garantia nu acopera alte componente ale masinii la care noi nu intervenim.

Clientul este raspunzator de modul cum ingrijeste si exploateaza automobilul.

Piese aflate la final de viata sau cu defecte ascunse si nedetectate la diagnoza efectuata inainte de optimizarea softului, pot fi vizibile odata cu instalarea noului soft. In cazul in care in urma resoftarii descoperim piese defecte sau masina nu functioneaza in parametri optimi, vom reveni la softul anterior pana la remedierea problemelor.

Este masina verificata inainte de resoftare?

Inainte de orice modificare de soft verificam parametrii actuali de functionare. Toate masinile sunt diagnosticate pentru a ne asigura ca functioneaza in parametri normali cu softul stock.

In caz contrar, ne vom informa clientii cu privire la problemele descoperite inainte de a merge mai departe. Nu vom lucra pe un motor cu senzori defecti sau functionare defectuoasa datorita servisarii/intretinerii precare. Pentru a va salva timp si costuri, va rugam sa acordati atentie intretinerii masinii la un standard ridicat. Va rugam sa acordati o atentie speciala urmatorilor pasi:

  • Inspectii regulate.
  • Fara pierderi de presiune sau fluide.
  • Fara erori
  • Bujii corespunzatoare/noi
  • Sonde lambda inlocuite la interval de 100.000km.
  • Valve unisens inlocuite (pot functiona intermitent, fiind greu de diagnosticat)
  • Filtru de aer nou si potrivit nivelului de tuning ales
  • Debitmetru functional. Orice debitmetru modificat sau in carcase modificate vor necesita Stage 3.
  • Valva N75 functionala, de preferat noua.
  • Masinile necesita garda la sol de minim 150mm pentru a putea fi testate pe standul dinamometric.
  • Supapa de deviere originala.
  • Filtru de combustibil inlocuit la fiecare 30.000km/2 ani sau 15.000km/anual pe motoarele FSI.
  • Anvelopele trebuie sa fie legale pentru uz pe drumuri publice. Nu recomandam folosirea anvelopelor de circuit sau de iarna pe standul dinamometric.
Ce platesc la o resoftare?

Platiti timpul necesar dezvoltarii si expertizei MRC Tuning in vederea unei resoftari optime, intr-un mod sigur. Softul si modificarile din el raman proprietatea MRC Tuning si nu vor fi distribuite, copiate, editate sau publicate. Fisierul va avea ca baza softul original al masinii impreuna cu modificarile noastre.

Ce se intampla daca reprezentanta imi face un update de soft pe motor sau cutie?

Putem rescrie softul nostru daca acest lucru se intampla. Aceasta operatiune va fi taxata conform tarifarii noastre orare.

Lucrati remote?

Nu lucram remote/de la distanta. Mereu veti beneficia de rezultate mai bune daca masina este la noi.

Pasi de urmat pentru upgrade

Inainte de a modifica parti hardware recomandam sa ne consultati pentru a fi sigur ca folositi piese potrivite. Daca sunt folositi producatori si piese calitative, putem estima valorile obtinute in urma resoftarii. Exista piese pentru care unii producatori anunta castiguri de putere dar pe care noi nu le recomandam, deci va rugam sa ne consultati inainte de achizitia/montarea lor. Daca ati modificat deja masina, va rugam sa ne vizitati pentru o inspectie inainte de resoftare.

Returnarea contravalorii resoftarii

Daca nu sunteti multumit in vreun fel si nu va satisfacem asteptarile, va vom returna costul resoftarii minus timpul petrecut diagnosticarii masinii. Aveti la dispozitie 14 zile din momentul resoftarii si veti fi nevoit sa veniti cu masina pentru a o aduce inapoi la starea initiala. Tuningul este pe riscul si costul clientului. Daca intampinati probleme, trebuie sa ne aratati ce nu este corect, cand si in ce conditii.